جدل بعد مباراة مصر.. تعليق حاد من سما المصري على أحد المشجعين
نشر سما المصري على موقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك» منشورًا انتقدت فيه تصرف أحد الأشخاص خلال حضوره مباراة مصر الأخيرة، بعدما ظهر وهو يتعامل بشكل غير لائق مع المقاعد داخل إحدى الأماكن المخصصة للمشاهدة.
وقالت في منشورها: «الباشا دا هو والشمامين اللي معاه راحوا يتفرجوا علي ماتش مصر الاخير وبكل غل مسك الكراسي النضيفه الحلوه دي اللي معموله بنضافه وقعد يبهدل فيها بالشكل دا».
وتابعت انتقادها قائلة: «بصوا كده لملامح وشه تفتكروا دا واحد مبسوط بفوز مصر؟ ولا واحد مغلول ومش عايز حاجه حلوه ولا نضيفه في المكان؟ ونرجع نقول ان العيب مش فينا».
واختتمت منشورها: «بني ادمين أقذر من كده مفيش واعفن من كده مفيش واكيد بيوتهم معفنه ورمه ذيهم كده برضو ».