بعد النصب عليه.. مدحت تيخا: سأتخذ الإجراءات القانونية ضد أحد المنتجين |خاص
كشف الفنان مدحت تيخا، أنه سوف يتخذ إجراءات قانونية ضد أحد المنتجين، بعد بصبه عليه منذ 3 سنوات، مشيرًا إلى أن آخر مهلة سيعطيها له يوم الخميس المقبل وبعدها سيبدأ في إجراءات ضده.
وقال مدحت تيخا لـ نيوز رووم: “ليا عند منتج فلوس من ٣ سنوات وآخر مهلة هتكون ليوم الخميس المقبل ولو مدفعش ليا فلوسي سأتخذ الإجراءات القانونية ضده وهرفع عليه قضية بالشيكات اللي معايا”.
تفاصيل تعرض مدحت تيخا للنصب
وكان مدحت تيخا، كشف في منشور له أمس، عن تعرضه لعملية نصب في شيك منذ 3 سنوات، مضيفًا: "أنا ساكت طول السنين دي قولت أقف جنبه واستنى الدنيا تتيسر وهو كل شوية يقولي أسبوع والفلوس جاية وأنا أقول أكيد هيبيع حاجة من أملاكه ويدي الناس فلوسها ولكن مفيش، أتاريه بيصرف فلوسنا على أشياء أخرى وأنا غلطتي إني طلعت جدع ووقفت جنبه ومرضيتش أرفع قضية عليه بالشيك ولكن اللي في داء مبيبطلوش وأنا صبرت مع الشخص الغلط لأن المحترمين معروفين في الوسط كله".

